fbpx
a

Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem nulla consequat. Aenean massa.

a

Digital Strategy

Digital Strategy

Ο σχεδιασμός του κατάλληλου Digital Strategy αφορά τον καθορισμό της εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησης και κάθε ενέργειας marketing, σύμφωνα με τους στόχους και τα KPIs που θα δώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε αυτήν.

Αφορά όλα αυτα τα βήματα που πρέπει να γίνουν, αλλά και όσα δεν πρέπει να εφαρμοστούν, προτού προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε ενέργεια marketing.

 

Το πρώτο βήμα είναι η ανάλυση της παρούσας κατάστασης της ψηφιακής προβολής της επιχείρησης, με πλήρη έλεγχο της ιστοσελίδας και των social media που χρησιμοποιούνται. Πραγματοποιείται έλεγχος του “χαρακτήρα” της επιχείρησης, των στόχων, αλλά και του υπάρχοντος κοινού και γίνονται οι αντίστοιχες προτάσεις για βελτίωση.

 

Παράλληλα, πραγματοποιείται έλεγχος του ανταγωνισμού σε όλα τα social media που χρησιμοποιεί και προτείνεται ο κατάλληλος συνδυασμός των social media που θα χρησιμοποιήσουμε.

 

Σημαντικό κομμάτι αποτελεί η στρατηγική επικοινωνίας η οποία θα καθορίσει το ύφος των δημιουργικών, του περιεχομένου που θα δημιουργηθεί, αλλά και τη σωστή διαχείριση της κοινότητας της επιχείρησης. Η στρατηγική επικοινωνίας έχει ως στόχο την ενίσχυση της επιχείρησης με το κοινό, την αλληλεπίδραση μαζί του και τη δημιουργία ισχυρής εταιρικής ταυτότητας.

 

Το τελευταίο κομμάτι του Digital Strategy αφορά το Digital advertising και είναι από τα πιο σημαντικά. Μετά τον καθορισμό του budget και του κοινού στόχευσης, επιλέγονται προσεκτικά όλα τα μέσα (Social Media Platforms) στα οποία θα δημιουργηθούν στοχευμένες καμπάνιες, σύμφωνα με τους στόχους που έχουμε θέσει: (Facebook ads, Instagram ads, Pinterest ads, LinkedIn ads) και στη Google platform (Google display ads, Google search ads, Youtube ads, Gmail ads)

.

Info

Category:

Date: